فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

من کجای زندگیتم

Mage male man nabodi  mageh asheghet nabodam 

 
Mage harchi to migofti man moafeghet nabodam 


Mage to har kari khasti man bekhateret nakardam 


Hala chi shode ke migi beram dige bar nagardam 


Man kojaye zendegitam to ke to ghalbe mani  


Nazaar dastato begiran to hanoz eshghe mani 


Bezar shak konam betoni ke azam del bekani 


Ye khabar bede bedonam ke hanoz fekre mani 

 مگه مال من نبودی مگه عاشقت نبودم

مگه هرچی تو میگفتی من موافقت نبودم

مگه تو هر کاری خواستی من بخاطرت نکردم

حالا چی شده که میگی برم دیگه بر نگردم

من کجای زندگیتم تو که تو قلب منی

نزار دستتو بگیرن تو هنوز عشق منی

بذار شک کنم بتونی که ازم دل بکنی

یه خبر بده بدونم که هنوز فکر منی

 
نظرات 4 + ارسال نظر
downloadpersian.net پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.downloadpersian.net


تالار گفتمان تخصصی موبایل و کامپیوتر.
آموزش و دانلود جدیدترین نرم افزارهای موبایل و کامپیوتر.
www.downloadpersian.net
گروه از اعضای فعال به عنوان مدیر بخش های مختلف تالار استفاده می کند.
تالار دانلود پرشین آماده ایجاد لینک دو طرفه با وبلاگ ها و وب سایت هاست.
مدیران وبلاگ ها نیز می توانند در انجمن مربوطه به تبلیغ وبلاگشان بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر با

مدیریت تالار مکاتبه کنید.
با عضویت در تالار از دیگر مزایای آن بهره مند شوید

زری پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://myheart-z.mihanblog.com

مرسی خیلی خوب بود

ملیحه. یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام.خوشکل بود
موفق باشی

سپیده سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ب.ظ http://khterateyaghibaziema.mihanblog.com

سلام خوبی؟خوندم جالب بود وقت شدبه مام سربزن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد