فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

خیلی ممنون

 
خیلی ممنون اینقد آسون منو داغون کردی
واسه احساسی که داشتم دلمو خون کردی
تو که هیچ حسی به این قصه نداشتی واسه چی
منو به محبت دو روزه مهمون کردی
همه عالم میدونستن که بری میمیرم
اما رفتی و همه عالمو حیرون کردی
خیلی ممنون واسه هرچی که اوردی به سرم
خیلی ممنون ولی من هیچوقت ازت نمیگذرم
من حواسم به تو بودو  تو دلت سر به هوا
با همین سر به هواییت منو ویرون کردی
من که با نگاه شیرین تو فرهاد شدم
مگه این کافی نبود که منو مجنون کردی
همه عالم میدونستن که بری میمیرم
اما رفتی و همه عالمو حیرون کردی
خیلی ممنون واسه هرچی که اوردی به سرم
خیلی ممنون ولی من هیچوقت ازت نمیگذرم 
 

دانلود آهنگ زیبای خیلی ممنون از سیاوش قمیشی

نظرات 2 + ارسال نظر
پری کوچولو دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام عزیرم پیدات کردم عالی بود بعد از چند وقتی اومدم خیلی حال کردم دلم برات تنگ شده بی مرفت

زری جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:49 ب.ظ http://myheart-z.mihanblog.com

قشنگ بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد