فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

خوش به حالت

میدونم حالت خوبه و خیلی روبه راهی
میدونم بی دق دقه فکری و دل شوره داری


روزا رو سپری میکنی و شدی بی خیال ما
میگی امثال من دو رو برت خیلی زیاده ها؟


کاش از همون اول این دل ازت خسته می شد
که حالا نتونی تو روم بگیری دست پیشو


به هر دری که زدم رو بهم بسته میشد
چقدر دلم به دست تو شکسته می شد


خوش به حالت چقده دلت قرصه
و صدمه نمیزنه اصلا بهت غصه


بغض من باعث میشه نیشت وا شه
تو دوست داری که یکی دیگه پیشت باشه


یکی که تو زندگیت مثل یه پادو باشه
یکی که فکر تو فقط پیش کادوهاشه


یکی که هر کاری کنه و هی سرویس بده
مهم هم نیست این که فقط با تو باشه


بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شب هایی که از دوریه تو سخت خوابم برد


کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد


تو هم یه ذره دلت تنگ من بود کاشکی
تویی که ادعا میکردی منو دوست داشتی


تو که میگفتی قلب بی من میشه پاره
تو که میمردی واسه ی من بی اشاره


حالا خیلی سخته تو رو خودم بم بگی طاقته
دیدنمو نداری بی من زندگیت راحته


میدونم انقده سرت شلوغه بعد یکی دو ماه
اگه الان بت زنگ بزنم جا بله بگی شما


یعنی این یارو انقده به درد بخوره
که باعث شده حال تو ازم بهم بخوره


از منی که همه جوره با تو بودم
منی که به دور از حاشیه و آتو بودم


کاشکی هیچوقت تو زندگیم این مسیرو نداشتم
منه بدبخت که جز تو هیچکسی رو نداشتم


گذاشتی رفتی دلم غمگینه کاشکی
تو هم واسه ادامه دوستیمون انگیزه داشتی


بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوریه تو سخت خوابم برد


کارای زشتت آبرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد


چقدر تو رو دور نگه داشتم از دشمنا
یه آدم خوب ساختم از یه انگشت نما


ما ها از عشق هم دیگه تب زده بودیم
ما ها واسه ماه ها بعدمون حرف زده بودیم


همه چی خوب بود و همه چی زود زود
میگذشت و تنها غم من این روز بود


که تو بری و من گله کنم از دست تو
من عاشقت بودم دقیقا برعکسه تو


جای تو رو پر کنه واسم چه آدم دیگه ای
من تو رو میخوام که تو هم تو یه عالم دیگه ای


تو یه آدم دیگه ای تو زندگیت هست
تو زندگیت من چه نقشی داشتم


من واسه تو با دور و بریا چه فرقی داشتم
آره دوست ندارم و یه وقتی داشتم


وقتی که واسه دستای خالیم دست میخواستم
اره واسه دستای خالیم دست میخواستم


بدیات خوبیاتو از یادم برد
چه شبایی که از دوریه تو سخت خوابم برد


کارای زشتت ابرومو جلو عالم برد
چه ضربه هایی از تو این دل سادم خورد


دیگه نمیخوام الکی کنم سخت گیری
ولی تو هم یکی مثل باقی وقت گیری


دوم از عشق میزنی و میگی دوسش داری
وقتی با اونی به کس دیگه نخ میدی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد