فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

درد دل دخترانه


پژوهش تازه ای نشان می دهد زنان در اواخر دهه بیست سالگی و اوایل دهه سی سالگی، جذاب تر و زیباتر از هر دوران دیگری در زندگی خود - حتی دوران تین ایجری - هستند، یعنی به طور میانگین، ۳۱ سالگی، زیباترین سن هر خانمی است.
 
 جامعه دختران ترشیده: ضمن اعتراض به بی سلیقگی مردان ایرانی و عدم استفاده بهینه آنها از این امتیاز ویژه، خواهان بهبود هرچه سریعتر شرایط ازدواجمان می باشیم. اصولا چرا ذائقه مردان ما باید آن قدر از ذائقه جهانی عقب تر باشد که زنان را در سنینی که در اوج زیبایی خود به سر می برند، با واژه وقیح ترشیده، تحقیر کنند و شانس ازدواج با آنان را از دست بدهند؟!

***
زین پس به جای واژه مهجور "ترشیده"، از واژگانی همچون"در اوج زیبایی"،"ملکه زیبایی"،"زیباترین" و... استفاده کنیم.

 خانمای عزیز واقعا دارن میخورن حقتونا
**
- ببخشید خانم شما چند سالتون است؟
- والا من سنی که ندارم... تازه دارم وارد زیباترین دوران عمرم می شوم!

***
جدیدترین بهانه پسرابرای پیچوندن:
- مادرم می گه عروسم باید خیلی خوشگل باشه. حالا بگذار سی و یک ساله بشی ببینیم چه می شه!

***
دریک دعوای زن و شوهری:
زن - خاک بر سر من که سی و یک سالگی ام را به پای تو ریختم!

***
متلک روز: تو سی و یک ساله بشی چی می شی؟!

***
شعر مرتبط:
خوردنی همچون پنیر کاله ام!
می شود هر مرد خوبی، واله ام 
بهتر و خوشگلتر از من کیست، ها؟!
تو نمی بینی سی و یک ساله ام؟!

من از بی شوهری بسیار ذله ام!
اگرچه خوشگلم، اِلّ ام و بلّ ام!
کنم اثبات این را ای خلایق!
بیایید این سند، این هم سجلم!

از توهمات یک دختر سی و پنج ساله:
بهتر از من چه کسی؟ خوشگل تر از من چه کسی؟!

***
یک دختر ترشیده: دختری هستم در اوج زیبایی. خاک بر سر همه مردانی که قدر مرا ندانستند
 
نظرات 2 + ارسال نظر
زری دوشنبه 13 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://myheart-z.mihanblog.com/

سلام . کجایی آقا میثم. امتحانات که حتما تموم شده دیگه.

به توچه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

سیلام چوطوری؟وبت خیلی گشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد