فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

زندگی


نوع نگاه مردان و زنان به زندگی  

 

سالگرد ازدواج

 

1) زن: عزیزم امیدوارم همیشه عاشق بمانیم وشمع زندگیمان نورانی باشد.


2) مرد: عزیزم کی نوبت کیک می شه؟

 




 

روز زن


1)زن: عزیزم مهم نیست هیچ هدیه ای برام نخریدی یک بوس کافیه


2)مرد: خوشحالم تو رو انتخاب کردم آشپزی تو عالیه عزیزم (شام چی داریم؟)







روز مرد


1) زن: وای عزیزم اصلا قابلتو نداره کاش می تونستم هدیه بهتری بگیرم.


2) مرد: حالا اشکال نداره عزیزم، سال دیگه جبران می کنی (چه بوی غذایی میاد)
 





40 روز بعد از تولد بچه


1) زن: وای مامانی بازم گرسنه هستی؟ (عزیزم شیر خشک بچه رو ندیدی؟)


2)مرد: با دهان پر(نه عزیزم ندیدم، راستی عزیزم شیر خشک چقدر خوشمزه است؟)






60 سال بعد


1)زن: عزیزم شمع زندگیمون داره بی فروغ میشه ما پیر شدیم


2)مرد: یعنی دیگه کیک نخوریم ؟

 






2 ثانیه قبل از مرگ


1) زن: عزیزم همیشه دوستت داشتم


2) مرد: گشنمه






وصیت نامه


1) زن: کاش مجال بیشتری بود تا درمیان عزیزانم می بودم و نثارشان می کردم تمام زندگی ام را!!


2) مرد: شب هفتم قرمه سبزی بدید!







اون دنیا


1)زن : خطاب به فرشته ی مسئول: خواهش می کنم ما را از هم جدا نکنید، نه... نه... عزیزم... خدایا به خاطر من...
(و سر انجام موافقت می شه مرد از جهنم بره بهشت)


2)مرد: خطاب به دربان جهنم: حالا توی بهشت شام چی میدن

 


نظرات 1 + ارسال نظر
زری چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://myheart-z.mihanblog.com/

خیلی با مزه بود مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد