فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

اس ام اس

*********

چه دنیای بزرگی شده , تا چشم کار می کند

جای تو خالی ست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت می دارم ای عاشق ترین

تو که در قلبم چنین بنشسته ای

خوش نشین که جای خوبی آمدی

خوب می دانم که خیلی خسته ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گل را ساعتی -عششق را لحظه ای-محبت را روزی-اما تو را همیشه دوست دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینجا

مهم نیست کجاست

بی تو

همه جا دور دست است ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من آن مجنون تنهای غریبم .

که از سهم دو دستت بی نصیبم .

به دل گفتم که روزی خواهی آمد.

و دل می داند او را می فریبم...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قسم به لحظه های عاشقانه ای که اشک

دوباره حلقه می زند به چشم من، برای تو

تمام آسمان شهر تیره می شود و من

هنوز خیره مانده ام به سمت روشنای تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آنقدر باورت دارم که وقتی می گویی باران ...

خیس می شوم!!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گندم بودن را دوست دارم

در همهمه باد ؛ پرکنده شدن را

برای روزی که شاید

زیر دندانهای تو له شوم

چرا درویم نمی کنی ؟

مرا کلاغ های سیاه تمام کردند . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه می‌شد
زمین
گرد نبود
تا من
یک گوشه
به انتظار تو بنشینم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار که بر شاخه این صبح دلاویز

بنشینم و از عشق سرودی بسرایم

آن گاه به صد شوق چو مرغان سبکبال

پر گیرم از این بام و به سوی تو بیایم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ جایی برای رفتن و هیچ چیزی برای رسیدن وجود ندارد .
 
تو در حال حاضر همانجایی هستی که لازم است باشی.
 
تنها گناه طلب کردن است و تنها راه گمراهی گشتن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر پروانه بودم می پریدم / همین حالا حضورت می رسیدم

ولی پروانه نیستم پر ندارم /
 
دلم تنگ است ولی چاره ندارم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
زندگی مثل مردابه ، شاید زیبا نباشه اما میشه توش نیلوفری مثل تو رو پیدا کرد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بی تو پیمودن شب ها شدنی نیست / شبهای پر از درد که فردا شدنی نیست

گفتم که برایت بفرستم دل خود را / افسوس که چون نامه دلم تا شدنی نیست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دترعزمیسزادتوم

همون
دوستت دارم عزیزمه


که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو ، از سر و کول همدیگه بالا رفتن !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
سالها در کوچه ی دل یاد تو بود ، یاد آن کوچه و آن رهگذر خسته بخیر . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یک رنگ و بوی تازه از عشق بگیر / پر سوزترین گدازه از عشق بگیر

در هر نفسی که می تپی ای دل / یادت نرود اجازه از عشق بگیر . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
عشق را من در زمین گشتم نبود در دل صد نازنین گشتم نبود . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یک لحظه دلم خواست صدایت بکنم / گردش به حریم با صفایت بکنم

آشوب دلم به من چنین فرمان داد / در سجده بیفتم و دعایت کنم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
اگر می مانم ، نه برای توست

اگر می خوانم ، نه به درگاه تو

به خدایی است که هرگز تو را نیافرید . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
در اوج بی قراری پرواز با تو زیباست / در انتهای هر راه آغاز با تو زیباست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
کسی که در آغوش غم بزرگ شده ، تنهایی بهترین همدم اوست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
تو را من زهر شیرین خوانم ای عشق / که نامی خوش تر از اینت ندانم

وگر هر لحظه رنگی تازه گیری / به غیر از زهر شیرینت نخواهم . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
یادت نره که یاد تو همیشه همراه منه / یادت نره که خواستنت مثل نفس کشیدنه

یادت نره که آینه از طپش تو روشنه / یادت نره نبودنت جونمو آتیش میزنه . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
همه بغض من تقدیم غرور نازنینت باد ، غروری که لذت دریا را به چشمانت حرام کرد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
بریدم بند ناف دلبستگی را با قیچی دلسردی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
پای من خسته از این رفتن بود / قصه ام قصه ی دل کندن بود

دل که دادم به یارم دیدم / راهش افسوس جدا از من بود . . .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد