فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

متولدین ....

·         متولدین فروردین : قرمز

رنگ قرمز باعث شده تا متولدین فروردین بیشتر عصبانی شوند ، ولی به محض آن که آتش خشم آن‌ها خاموش شود ، به سرعت تبدیل به آدم‌هایی شاد و بانشاط می‌شوند. متولدین فروردین افرادی بلند پرواز ، مصمم و با اراده هستند و از توجه بیش از حد به احساسات خوششان نمی‌آید.

هیچ کس نمی تواند مانند متولیدن فروردین قاطع و خشن باشد ، ولی از طرفی ، کمتر کسی معصومیت و عاطفه آن ها را دارد. آن ها هرگز تحمل شکست را ندارند و درباره‌ی نتیجه‌ی نهایی هر چیزی ، از عشق گرفته تا مسابقه فوتبال ، بسیار خوش بین هستند.

آن ها از رقابت خوششان می‌آید و خیلی ماهرانه با افکار و نظرات خود ، دیگران را به مبارزه می‌طلبند. مخالفت دیگران ، موانع و مشکلات برای آن ها سرگرم کننده و نشا‌ط آور است و از آن لذت می‌برند و هیچ گاه منتظر موفقیت نمی‌شینند ، بلکه با شتاب به سوی آن می‌دوند و به همین دلیل کمتر به دیگران وابسته اند.

·         متولدین اردیبهشت : صورتی

متولدین اردیبهشت به ندرت نگران می‌شوند. هنگامی که کارها مطابق خواست آن ها انجام نمی‌شود ، اخم می‌کنند ، اما عصبانی نمی‌شوند.

خویشتن داری و صبر از صفات ذتی آن‌هاست و به خاطر همین خصوصیات ، کارهای خود را خیلی راحت انجام می‌دهند و هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن آن ها به هدفشان شود.

متولدین اردیبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسیار وفادار و صادق هستند. هم چنین در شجاعت و دلاوری رتبه‌ی اول را دارند ، زیرا هیچ کس مثل آن ها نمی تواند این همه از خود مقاومت نشان دهد. متولدین اردیبهشت ممکن است لجوج و سمج به نظر بیایند ، ولی بردباری و صبر این افراد مثال زدنی است.

·         متولدین خرداد : نقره‌ای

رنگ نقره‌ای متولدین خرداد را به افرادی دلسوز ، مهربان ، خون گرم ، صادق و دلپذیر تبدیل کرده است.

این افراد از کارهای یکنواخت و تکراری بدشان می‌آید ؛ کارهای روزمره باعث می‌شود که فکر کنند هم چون پرنده‌ای در قفس اسیر شده‌اند. هم چنین آن ها ذاتا بی قرارند و همواره به دنبال هیجان و تغییر و تنوع در زندگی خود هستند. این افراد اگر در جایی ثابت بمانند ، افسرده می‌شوند.

این افراد با مهارت‌های ذاتی خویش ، چنان ذهن مخاطب را درگیر مسائل مختلف می‌کنند که فرد متوجه تغییر مسیر ذهنش نمی‌شود.

·         متولدین تیر : خاکستری

تیرگی رنگ درونی متولدین تیر باعث می‌شود که گاهی اوقات بد اخلاق شوند. برخی مواقع اگر کسی از آن ها ساعت بپرسد ، با اخم جواب می‌دهند و در مقابل درخواست دیگران با عصبانیت رفتار می‌کنند. باید توجه داشته باشید که این حالت آن ها موقتی و رودگذ است و فورا به همان آدم دل نشین همیشگی تبدیل می‌شوند.

متولدین تیر تخیلی قوی دارند و می‌توانند آن را به خوبی تحت کنترل درآورند. این افراد فورا متوجه حالات درونی خود و دیگران می‌شون و این حالات را در حافظه قوی خود ثبت می‌کنند.

·         متولدین مرداد : طلایی

رنگ درونی متولدین مرداد ، غروری شاهانه به آن‌ها داده است به طوری که همیشه می‌توانند میزبان با شکوهی باشند. آن ها به سختی می‌توانند حس برتری جویی خود بر دیگران را کنترل کنند و همواره رفتاری فخر فروشانه دارند.

این افراد انر��ی خود را بیهوده تلف نمی‌کنند و به راحتی می‌توانند وظایف و اعمال خود را سامان دهند. وقتی که دست از خودنمایی می‌کشند ، دستوراتی صادر می‌کنند که بسیار موثر است.

·         متولدین شهریور : نارنجی

نخستین موضوعی که در مورد متولدین شهریور جلب توحه می‌کند ، این است که آن‌ها طوری رفتار می‌کنند که انگار مسئله مهمی در ذهن خود دارند و در تلاش‌اند که آن را حل کنند.

گاهی اوقات احساس مبهمی به آن ها دست می‌دهد که انگار از چیزی نگران هستند. این احتمال واقعا وجود دارد ، زیرا نگرانی برای آن‌ها کاملا طبیعی است.

این افراد همیشه با لبخند خود ، مشکلات بزرگ را مخفی می‌کنند. متولدین شهریور ، انسان‌هایی کمال گرا هستند که می خواهند به بالاترین نقطه‌ی پیشرفت برسند و برای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایشان بیشتر از شرکت در مهمانی‌ها و محافل اجتماعی اهمیت می‌دهند.

·         متولدین مهر : آبی

متولدین مهر ذاتا هنرمند هستند و از نور و موسیقی ملایم به شدت لذت می‌برند. آرامش و هماهنگی در امور بر سلامتی متولد مهر تاثیری معجزه‌آسایی دارد. افراد وقتی بیمار می‌شوند باید به محیطی عاطفی بروند و کتاب های جذاب بخوانند تا زودتر درمان شوند ، زیرا این رفتارها اثر فوق‌العاده‌ای بر سرعت بهبودی آن‌ها می‌گذارد.

متولدین مهر هنگام گفتو گو با دیگران ، ابتدا تا جایی که می‌توانند حرف می‌زنند سپس مشتاقانه به حرف‌های طرف مقابل گوش می‌دهند.

آن‌ها در دعواهای دیگران همیشه نقش صلح دهنده را بر عهده دارند و اوضاع را به خوبی آرام کرده و صلح و صفا برقرار می‌نمایند.

·         متولدین آبان : سفید

اگر از یک متولد آبان بپرسید که آیا می‌تواند به شما کمک کند ، او به راحتی پاسخ می‌دهد : بله یا خیر. بنابراین اگر آد حساس و رودرنجی هستید ، از او در هیچ موردی نظر خواهی نکنید ، زیرا او هر حقیقتی را رک و راست می‌گوید.

متولد آبان اصلا اهل تملق‌گویی و چاپلوسی نیست ، یعنی شخصیت خود را بالاتر از آن می‌داند که دست به چنین کاری بزند. بنابراین اگر در مواردی از شما تعریف کرد ، یقین داشته باشید که از صمیم قلب بیان کرده سات : بنابراین ارزش آن تعریف را بدانید.

·         متولدین آذر : بنفش

متولدین آذر اغلب اوقات شاد و خون گرم هستند ، ولی اگر صمیمیت آن ها سوء استفاده شود ، عصبانی می‌شوند.

اعتراض علیه قوانین و مقررات دست و پا گیر در میان متولدین آذر بسیار شایع است. آن‌ها هرگز از دعوا و درگیری فرار نمی‌کنند و از کسی کمک نمی‌خواهند.

متولدین آذر هرگز تحمل ندارند که کسی آن‌ها را به دروغگویی متهم کند. یک اتهام غیر منصفانه و بی مورد ممکن است آن‌ها را به شدت عصبانی کند.

این افراد ابتدا دست به عمل می‌زنند و بعد به نتایج کارشان فکر می‌کنند.

·         متولدین دی : قهوه‌ای

متولد دی فردی عمل‌گرا است. او نیازی به خودنمایی ندارد و ترجیح می‌دهد که دیگران در صحنه حضور داشته باشند و او به عنوان فردی حامی و مقتدر ، در پشت صحنه از آن‌ها حمایت کند.

متولد دی ، بلند پروازی و جاه‌طلبی بسیار زیادی دارد و گاهی نمی‌تواند آن را مخفی کند.

به یاد داشته باشید که متولد دی همیشه طوری رفتار می‌کند که فکر می‌کنید مانند پر ، نرم و بی‌آزار است اما در حقیقت ماند میخ محکم و کوبنده است.

·         متولدین بهمن : زرد

متولدین بهمن ترکیبی از خونسردی ، عمل‌گرایی و بی ثباتی هستند. آن‌ها به راحتی با دیگران هم‌دلی می‌کنند و فقط با چند کلمه صحبت ، می‌توانند اضطراب آن‌ها را کم کنند و به آن‌ها آرامش بدهند که این به خاطر اعصاب قوی و پر توان آن‌هاست.

متولدین بهمن معمولا افرادی گوشه‌گیر و تنها هستند و با این که دوستان زیادی در اطراف خود دارند ، ولی دوست صمیمی و نزدیک چندانی ندارند.

·         متولدین اسفند : سبز

متولدین اسفند تحت تاثیر فطرت بخشنده‌ی رنگ سبز ، به دور از هر نوع حرص و طمع هستند. شخصیت دلپذیر ، جذاب و در عین حال تنبل متولدین اسفند دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این افراد نسبت به قوانین و مقرات محدود کننده ، بی اعتنا هستند و به توهین‌ها ، تهمت‌ها و نظرات مخالف دیگران توجه نمی‌کنند.

آن‌ها دوست دارند که بتوانند در هر زمانی ، آزادانه خیال پردازی کنند و طبق علایق و نیازهای خود زندگی کنند.

متولدین اسفند به ندرت عکس العمل شدیدی از خود نشان می‌دهند. البته فکر نکنید که آن‌ها افراد بی خیالی هستند ، زیرا زمانی که احساساتشان جریحه‌دار شود ، با زیرکی خاص خود نیش و کنایه می‌زنند و طرف مقابل را مسخره می‌کنند

نظرات 2 + ارسال نظر
aaaa شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ق.ظ http://news.arisfa.com/post7.html

سلام خوبی
کجایی اخه ؟
یه سایت اومده مسابقه گذاشته واسه وبلاگ نویس ها برو ببین 50 تا جایزه میده به وبلاگهاش
http://news.arisfa.com/post7.html

ملودی شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد