فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

نشانه‌ها

نشانه‌هایی که نشان می دهند عاشق شده اید!! 

 

چه زمانی متوجه حضور کسی در قلب خود می‌شوید؟ عشق در کیمیای ذهنتان باعث چه رویدادی می‌شود؟ آیا عاشق شدن صرفاً طریقه‌ای طبیعی برای حفظ بقای نوع بشر است؟ روان پژوهان نشان داده‌اند در حدود ۹۰ ثانیه تا ۴ دقیقه زمان لازم است تا شما درباره عشق کسی تصمیم گیری نکنید.
زمانی که افراد عاشق می‌شوند یکسری تغییرات در رفتار این افراد ایجاد می‌شود که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضربان قلب افزایش پیدا می‌کند

یکسری علائم فیزیولوژیک است؛ یعنی فرد زمانی که طرف مقابل را می‌بیند ضربان قلب‌اش تند‌تر می‌شود، رنگ صورتش سرخ می‌شود و یا فشار خونش بالا می‌رود؛ بطور کلی می‌توان گفت برانگیخته می‌شود. به علاوه مانند قبل تمایلی به گپ‌زدن با جنس مخالف نخواهد داشت. به تدریج احساس خواهد کرد که او تنها فرد مورد توجه‌اش در یک جمع است و کسی است که به دنبالش بوده‌ است.

دائما به فرد مورد نظر فکر می‌کند

فکر فرد سراسر از یاد و اندیشه اوست؛ او آخرین چیزی است که پیش از خواب به فکر فرد می‌آید و اولین چیزی است که بعد از بیدار‌شدن به فکرش خطور می‌کند. اگر عاشق کسی باشید دوست دارید همه چیز را در مورد او بدانید اینکه او چیست، به چه چیزی فکر می‌کند و چه چیز او را می‌خنداند.

در غم و شادی‌اش شریک‌ است

احساساتش طرف مقابل با اهمیت می‌شود. اگر فرد علاقه حقیقی داشته باشد زمانی که طرف مقابلش روز بدی داشته و یا به خاطر موضوعی ناراحت است او نیز غمگین و پریشان می‌شود.

بیشتر زمانش را با او می‌گذارند

حرکات فرد مقابل هنگام غذا‌خوردن، قدم‌زدن، صحبت‌کردن و همچنین عادت‌هایش در انجام کار‌ها شادمانی فراوانی برای فرد به دنبال خواهد داشت. همچنین فرد حاضر است از برنامه‌های روزانه خود بزند و به دیدن فردی که دوستش دارد برود.
تصور آینده با او

افراد زمانی که واقعا عاشق کسی می‌شوند در ذهنشان با فرد مورد علاقه آینده‌ای می‌سازند که این آینده فقط مربوط به آخر هفته نمی‌شود؛ بلکه سالیان سال ادامه خواهد یافت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد