فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

اس ام اس

دوستای عزیزم سری اول اس ام اسام غمگین بودند و اینبار درباره ی دوست و دوست داشتن گذاشتم
امیدوارم خوشتون بیاد
منتظر نظراتتون هستم
_شاد بودن شما آرزوی ماست_
 
 
 

 

 
یکم گوشیتو بیار  بالا تر, یه کم پایین, حالا سمت چپ,خوبه
حالا صورتت رو ریلکس کن... آروم زل بزن تو گوشیت
خوب فقط خواستم بگم دیوونه ی همین نگاهتم...

 
....................................................................................................
 

 
امروز تو خیابون دست یه نفر یه قناری دیدم
پرسیدم: فروشیه؟
گفت: نه, رفیقمه
به سلامتی همه ی اونایی که رفیقاشونو نمیفروشن

 
....................................................................................................
 

 
چند وقت پیش تصادف کردم....
خوردم به عظمتت!

 
.....................................................................................................

 
همه تردید های دنیا را بگذار روی طاقچه
تو برای ما بودن باید با ما باشی
لبخندهایت را بردار
تردیدهایت را بگذار
تا ما همیشه برای ما بودن
کم نداشته باشیم تورا...

 
.......................................................................................................

 
دستتو مشت کن...
مشته؟
مشته مشت؟
حالا محکم بزن تو چشمت
 
تا کور شی دوریمو نبینی!!!

 
.........................................................................................................
 

 
دیگر نمینویسمت
هرکس به چشم هایم نگاه کند
تورا خواهد دید...

 
......................................................................................................
 

 

 
کفش هایم که جفت می شوند دلم هوای رفتن می کند
من کودکانه بیقرار تو می شوم بی آنکه بیندیشم
چه کسی دلتنگ من خواهد بود...

 

 

 
......................................................................................................
 

 

 
من عشق رو باختم
نه برای اینکه بازی رو بلد نبودم...نه...
فقط برای اینکه خنده تورو ببینم!!!

 

 

 
....................................................................................................
 

 

 
گفتی دوستت دارم
و من به خیابان رفتم!
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...

 

 

 
......................................................................................................
 

 

 
کلافه شدن یعنی:
دلتنگ کسی باشی که نیست
حوصله کسی را نداشته باشی که هست...

 

 

 

 
......................................................................................................
 

 

 

 
برای رسیدن به توست که پرواز می کنم...
نکند قفس باشی!

 

 

 

 
......................................................................................................
 

 

 

 
دوستت دارم رازیست
که در میان حنجره ام دق می کند
وقتی که نیستی...

 

 

 
.........................................................................................................
 

 

 
اگر خورشید محو تماشای تو نیست
 
دلگیر نشو
آخه از پشت کوه اومده!!!

 

 

 
.............................................................................................................
 

 

 

 

 
اگر "او" برای "تو" ساخته شده است...
"من" برای "تو" ویران شده ام!

 

 

 

 
.........................................................................................................

 

 

 
از شروع نفس های حضرت آدم
 
تا پایان نفس های آخرین آدم
دوستت دارم...

 

 
.........................................................................................................

 

 

 
تو این دنیای پر غصه
بیا و باور من باش
بذار باور کنم هستی
نه  با   شاید
نه با ای کاش

 

 

 
.........................................................................................................

 

 

 
تنهایی یعنی:
ذهن من پر از تو, خالی از دیگران
اما کنارم خالی از تو, پر از دیگران!

 

 

 

 
.........................................................................................................

 

 

 
هنوز هم دلم تنگ میشود برای حرف زدنت
برای تکیه کلام هایت
که نمیدانستی فقط کلام تو نبود
من هم به آنها تکیه داده بودم!!

 

 

 

 
.........................................................................................................

 

 

 

 
بگو تمام تو مال من است...
دلم میخواهد حسادت کنم به خودم...!

 

 

 

 
.........................................................................................................

 

 

 
روی ایوان کهنه
چند تکه مهربانی افتاده است
سرم را بالا میگیرم
تو هنوز مرا دوست داری...

 
.........................................................................................................

 

 
دوستان من مثل گندمند, یعنی یک دنیا برکت و نعمت
نبودنشان قحطی و گرسنگی است
و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم
در اطرافم موج میزند
مهربانیت را قدر میدانم
و آنرا در سیلوی جان نگهداری خواهم کرد...

 

 
.........................................................................................................

 

 
اشک های نیامدنت روی گونه هایم
 
ماسیده...
نبوس!
نمک گیر میشوی...

 

 
.........................................................................................................

 

 

 
اینم 1 اس ام اس تقدیم به همشهریای عزیزم:
نگاهت گرم چون دریای بوشهر
دو چشمت آب دریای بوشهر
به هنگام سخن چون لب گشایی
لبت شیرین تر از خرمای بوشهر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد