فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

چی بگم از دست تو

 

 

چی بگم از دست تو ای روزگار


ای که در ناپایداری پایدار


دیگه دستت رو بذار تو دست من


به تو چی می رسه از شکست من


ازم آرامو بگیر راحت دنیامو بگیر


از لبم جامو بگیر و دلخوشی هامو بگیر


اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر


اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر


اگه گنجی سر رامه جلوی رامو بگیر


اگه دنیا همه کامه همه دنیامو بگیر


اگه دنیا همه کامه همه دنیامو بگیر


و دلخوشی هامو بگیر


اما احساسی که من بهش دارم ازم نگیر

ای فلک بر سر من یه دنیا منت بگذار


واسه عاشق شدنم بازم یه فرصت بگذار


تو دیار بی کسی در نمی آد باز نفسم


من گذشتم از خودم برای اون دلواپسم.

نظرات 2 + ارسال نظر
pegah پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:16 ب.ظ http://angel-girl.blogsky.com/

لینکتون کردم
منو با اسم خـونه ی عشق لینک کنین ممنون

زری شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ب.ظ http://myheart-z.mihanblog.com/

فکر می کنم این شعر رو با صدای امید همیشه یادم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد