فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

فـصــــــل تــــازه

یه فصل پاک، یه فصل امن و بی وحشت برای تو که یه گلبرگ زود رنجی ...

دوستت داره هنوز

آخ یکی بود یکی نبود
یه عاشقی بود که یه روز بهت می گفت دوست داره
آخ که دوستت داره هنوز
دلم یه دیوونه شده
واست می آزاره هنوز
از دل دیوونه نترس..
آخ که دوستت داره هنوز
شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خوون ِ قصّه ی تموم عاشقا می شم
گفتی که با وفا بشم
سهم من از وفا تویی
سهم من از خودم تویی، سهم من از خدا تویی
گفتی که دلتنگی نکن
آخ مگه می شه نازنین
حال پریشون منو ندیدی و بیا ببین
شب که می شه به عشق تو غزل غزل صدا می شم
ترانه خوون ِ قصه ی تموم عاشقا می شم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد